Newsletter
Δευτέρα, Τετάρτη: 9:00 - 15:00
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευη: 9:00 - 14:00 & 17:30 - 21:00
Σάββατο 10:00 - 15:00

(0)

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών

Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι με την ποιότητα των προϊόντων μας και με την αγορά σας. Κάθε παρατήρησή σας μας κάνει καλύτερους. Στην προσπάθεια μας λοιπόν να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής σε όλα τα προϊόντα.

Προκειμένου να τηρηθεί η προθεσμία υπαναχώρησης αρκεί ο πελάτης να επικοινωνίσει μαζί μας εντός της προθεσμίας των επτά (7) ημερολογιακών ημερών με την οποία θα ενημερώνει την εταιρία για την απόφαση του να επιστρέψει το προϊόν.

Βασική προϋπόθεση ότι αυτά τηρούν όλους τους Όρους Επιστροφής που αναφέρονται παρακάτω.

Τα έξοδα για την επιστροφή ενός μη ελαττωματικού προϊόντος ή την ανταλλαγή του με ένα άλλο τα αναλαμβάνει ο πελάτης. Τα έξοδα για την επιστροφή και αντικατάσταση ενός ελαττωματικού προϊόντος τα αναλαμβάνει το omgadget.gr

Διαδικασία Επιστροφής

Η διαδικασία επιστροφής ή ανταλλαγής που πρέπει να ακολουθηθεί περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω.Το omgadget.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές/ανταλλαγές προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους Όρους της Πολιτικής Επιστροφών που αναφέρονται πιο κάτω.

Α) Επιστροφή Ελαττωματικού Προϊόντος

Επιστροφή ελαττωματικού(ών) προϊόντος(ων) γίνεται μόνο μετά από επικοινωνία με το omgadget.gr ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  • ΒΗΜΑ 1: Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail (info@omgagdet.gr) ή τηλεφωνικώς (6988888999) για να εγκριθεί η επιστροφή σας.
  • ΒΗΜΑ 2: Μόλις το omgagdet.gr εγκρίνει την επιστροφή ή ανταλλαγή του προϊόντος(ων) σας, θα επικοινωνήσει μαζί σας για τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  • ΒΗΜΑ 3: Η επιστροφή ελαττωματικού(ών) προϊόντος(ων) γίνεται μέσω της ACS/ΕΛΤΑ courier για τους πελάτες μας. Τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από το omgadget.gr.

 

Β) Επιστροφή μη Ελαττωματικού Προϊόντος ή Ανταλλαγή Προϊόντος

Επιστροφή ή ανταλλαγή γίνεται μόνο μετά από επικοινωνία με το omgadget.gr ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  • ΒΗΜΑ 1: Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε μέσω e-mail (info@omgadget.gr) ή τηλεφωνικώς (6988888999) για να εγκριθεί η επιστροφή σας.
  • ΒΗΜΑ 2: Μόλις το omgadget.gr εγκρίνει την επιστροφή ή ανταλλαγή του προϊόντος(ων) σας, θα επικοινωνήσει μαζί σας για τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
  • ΒΗΜΑ 3: Παρακαλούμε αποστείλετε το πακέτο σας χρησιμοποιώντας μια προπληρωμένη, εγγυημένη και ανιχνεύσιμη μέθοδο για να εξασφαλίσετε την ασφαλή και με αποδεικτικά έγγραφα παράδοση στο omgadget.gr.

 

Όροι Επιστροφής

Οι πιο κάτω όροι πρέπει να πληρούνται υποχρεωτικά στο σύνολό τους για την επιστροφή των προϊόντων στο omgadget.gr:

  • Η αίτηση επιστροφής/ανταλλαγής να μην υπερβαίνει τις 7 ημερολογιακών ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης με βάση τα έγγραφα παραλαβής.
  • Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να παραλαμβάνονται από εμάς στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε (χωρίς σημάδια φθοράς ή λερώματα) και σε κατάσταση επαναπώλησης.
  • Το προϊόν πρέπει να φέρει όλες τις ετικέτες και τα συνοδευτικά έγγραφα ή φυλλάδια που είχε χωρίς αυτά να είναι σχισμένα.

Εάν το προϊόν και η διαδικασία επιστροφής πληρούν όλα τα παραπάνω κριτήρια, θα σας το αλλάξουμε με κάποιο άλλο προϊόν επιλογής σας. Σε περίπτωση διαφορετική με τα παραπάνω το omgagdget.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχθεί την επιστροφή.

Ο πελάτης έχει πάντα την απόλυτη ευθύνη της αποστολής του προϊόντος στη διεύθυνσή μας που αναγράφεται στη σελίδα Επικοινωνίας, καθώς το omgadget.gr ως παραλήπτης δεν είναι δυνατό να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας.

Επισημαίνουμε ότι διατηρείτε εσείς την ευθύνη να φθάσουν τα επιστρεφόμενα είδη σε εμάς. Για τον λόγο αυτό, προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε τη ACS/ΕΛΤΑ courier To omgadget.gr δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής.

Παρακαλούμε δώστε μας 15 εργάσιμες ημέρες (από την ημέρα άφιξης του προϊόντος στην εταιρεία μας) για την παραλαβή και προώθηση της επιστροφής σας.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει εντός 14 ημερών το προϊόν που αγόρασε εξ' αποστάσεως, εφόσον δεν είναι ικανοποιημένος από αυτό που παρήγγειλε, και εφόσον δεν έχει ανοίξει την συσκευασία του προϊόντος.  Τα έξοδα αποστολής σε αυτή την περίπτωση βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Όλα τα προϊόντα που διατίθενται από το κατάστημά μας καλύπτονται από εγγύηση από την επίσημη αντιπροσωπεία. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος επικοινωνήστε μαζί μέσα στο χρονικό διάστημα 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, για την άμεση αντικατάστασή του (εφόσον πιστοποιηθεί η βλάβη από την επίσημη αντιπροσωπεία service) ή την επιδιόρθωση του. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν το κατάστημα.

 

Yπαναχώρηση λόγω ελαττωματικού προϊόντος, λανθασμένης αποστολής κλπ

Κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας ο πελάτης υποχρεούται - παρουσία του μεταφορέα- να ελέγχει τα αγαθά που του παραδίδονται, προκειμένου να διαπιστωθούν εγκαίρως τυχόν εμφανή ελαττώματα (χτυπήματα, αλλοιώσεις, γρατζουνιές, ελλιπή εξαρτήματα κλπ) ή τυχόν εσφαλμένη αποστολή προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα, χωρίς καθυστέρηση, την εταιρεία και κατόπιν σχετικής συνεννόησης να επιστρέφει το προϊόν.

Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης έχει δικαίωμα κατ' επιλογή του:

Να υπαναχωρήσει από την σύμβαση, εκτός αν το ελάττωμα είναι επουσιώδες
Να ζητήσει, χωρίς επιβάρυνση, τη διόρθωση ή αντικατάσταση προϊόντος με άλλο, εκτός εάν μια τέτοια ενεργεία είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες
Να ζητήσει χωρίς επιβάρυνση, την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο μοντέλο της αρέσκειας του σε αντίστοιχη τιμή. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής ή/ και της νέας αποστολής στις περιπτώσεις αντικατάστασης /αλλαγής θα βαρύνουν την εταιρεία.

 

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Για κάθε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εκπλήρωση της παραγγελίας ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο που αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα του διαδικτυακού τόπου, έχει το δικαίωμα, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την παρουσίαση του προβλήματος να υποβάλλει παράπονο στην εταιρία.

Το παράπονο του καταναλωτή θα εξεταστεί άμεσα και η απάντηση θα του σταλεί από την επιχείρηση το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του, στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Κατά την εξέταση του παραπόνου, η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον πελάτη για την διευκρίνιση των περιστάσεων που δημιούργησαν το καταγγελλόμενο πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης θα πρέπει να διευκολύνει παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες για την διευθέτηση του ζητήματος.

Για κάθε περίπτωση που αφορά την λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος, ο χρήστης, αποδεχόμενος τους παρόντες όρους χρήσης, έχει υποχρέωση να ακολουθήσει τη διαδικασία υποβολής παραπόνου πριν τυχόν επιλέξει την κίνηση νομικών διαδικασιών.

Τρόποι Αποστολής

Οι τρόποι αποστολής των προϊόντων μας είναι:

  • ACS/ΕΛΤΑ courier

Το κόστος των μεταφορικών είναι 3,5 € ανά παραγγελία συν 2,5€ αντικαταβολή μετρητών. Στην περίπτωση που ο πελάτης θα παραλάβει από το κατάστημα δεν επιβαρύνεται με τα παραπάνω έξοδα.

 

Πληροφορίες Επικοινωνίας

Τηλ: 6988888999

Email: info@omgadget.gr